MODA I DESIGN W ŚWIECIE COVID-19
Koronakryzys przyczynkiem do refleksji prawniczej, technologicznej i socjologicznej w trzech tomach
Pandemia wirusa SARS-CoV-2 zatrzymała światową gospodarkę oraz wymusiła jej całkowitą reorganizację. Zjawisko to wywołało wstrząs, którego skutki będzie można jeszcze długo odczuć zarówno w skali mikro, jak i makro. Branże kreatywne, w tym będące przedmiotem niniejszej publikacji branże mody i designu, toczą walkę o utrzymanie skali produkcji, zatrudnienia, płynności finansowej, zachowanie praw własności intelektualnej i adaptację do świata e-commerce. Biznes w obliczu nieznanej przyszłości został postawiony przed nowymi wyzwaniami, lecz też szansami. Wyraźnie stało się to widoczne w ekosystemie biznesowym, w spirali sektora modowego, napędzanego od pokoleń konsumenckim pożądaniem designu oraz biznesowym pragnieniem zysku.
Nasza najnowsza publikacja powstała wskutek działalności badawczej Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy Uniwersytetu Śląskiego. Projekt został zorganizowany pod skrzydłami Uniwersytetu Śląskiego oraz Instytutu Prawa Gospodarczego, zaś patronat objęły takie podmioty, jak:
- patronat honorowy: Urząd Patentowy RP, Adwokatura Polska, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze,
- patronat medialny: Moda w Polsce, Magesongs School Of Songwriting, FashionBusiness.pl,Wolny Rynek, MarketingPrawniczy.com; Nowy Marketing;
- patronat merytoryczny: Uniwersytet Śląski Instytut Sztuk Plastycznych, Uniwersytet Śląski Wydział Prawa i Administracji, Wojskowa Akademia Techniczna, SGH, CBKE, The Protocol School of Poland, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uczelnia Łazarskiego Centrum Kształcenia Podyplomowego, Uniwersytet Łazarski Instytut Zrównoważonego Rozwoju, Ewa Bardadin, Justyna Ołtarzewska, Mariola Turbiarz, Ewa Stiepaniuk Fashion Designer,Bird&Bird, Kancelaria Prawna Pawełczyk, CMS Law. Tax, Creativa, Lexstone Lawyers, Tigges Rechtsanwalte, Patpol Legal, Brand Counsel, Jacek Pierzyński, Markiewicz&Sroczyński, AMN Legal, JWP Rzecznicy Patentowi, Vena Group, Szostek_Bar i partnerzy, Logo Protect Rzecznicy Patentowi, Instytut Ochrony Danych Osobowych, Instytut Allerhanda, Instytut Publico, Polska Fundacja Prawa Konkurencji i Regulacji Sektorowej, Institute of Intellectual Property, Kancelaria Radcowska Piotr Rożek,4Ans, Instytut Prawa Mody, Piotr Smykała Kancelaria Radcy Prawnego, Małgorzata Wydmańska, Professional Vellp Beauty Expert.
Partnerem strategicznym wydania jest Kancelaria Radcy Prawnego dr hab. Mirosław Pawełczyk, Lexstone Lawyers, Brand Counsel, Tigges Rechtsanwalte, Kancelaria Prawa Gospodarczego i Bankowego Radca Prawny Jacek Pierzyński, Patpol Legal oraz AMN Legal.
Google Books:
https://books.google.pl/books?id=M6kSEAAAQBAJ&pg
https://books.google.pl/books?id=hqsSEAAAQBAJ&pg
https://books.google.pl/books?id=4KsSEAAAQBAJ&pg
POWRÓT